Eerste maand stage - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jessica - WaarBenJij.nu Eerste maand stage - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jessica - WaarBenJij.nu

Eerste maand stage

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 December 2016 | Nederland, Hengelo

Mijn eerste stage maand in Hamsphire city hotel in Hengelo.

Mijn eerste stagedag begon op de woensdagmiddag, bij binnenkomst was iedereen op de hoogte van mijn stage en werd ik hartelijk ontvangen door de andere collega's, ik kreeg gelijk een goede indruk van het hotel.
In de weken dat ik daar stage liep heb ik verschillende werkzaamheden gedaan waaronder de receptie en een beetje horeca. Bij de receptie mocht ik gelijk de eerste week al reserveringen controleren en maken en de laatste paar 2 weken heb ik gasten ook onder begeleiding mogen in/uit checken.
De collega's samen zijn een hecht team waardoor de werksfeer heel prettig en gezellig is, ik ben blij dat ik hier mijn stage doe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Jessica

26 weekse stage in Hengelo (OV)

Actief sinds 31 Dec. 2016
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 1033

Voorgaande reizen:

16 November 2016 - 05 Mei 2017

Stage Hengelo (ov)

Landen bezocht: